Advertisement

Konkursas | Bandau Apsaugoti Savo PC | AIVARAS

Konkursas | Bandau Apsaugoti Savo PC | AIVARAS Konkursas | Bandau Apsaugoti Savo PC | AIVARAS | AD

Konkursas:


Sponsored by UMIDIGI:


Mano YT anglų kalba:

Tai yra dar vienas mano epizodas iš Portugalijos. Tikrai dar daug tokių bus, nes tai yra vienas iš mūsų gyvenimo etapų! Šiame vlog'e matysite kaip aš gyvenu, kokia buvo mano savaitė, kaip mane sulijo ir ar vis dėl nusipirkau Jordan batus. Iš esmės, toks šeimai skirtas epizodas, ramiai pasižiūrėti. Ačiū už jūsų palaikymą ir iki kito karto!

Prenumeruok:

Paremti:

Paypal:
paypal.me/GYGSK

Fortnite Support a creator (Item shop yra tas mygtukas), reikia suvesti kodą " GYGJTYT "



Paysera:
EVP4710002995105
misiunas970@gmail.com

Per banką ( arba Revolut)

Aivaras Misiūnas
LT783920010063073704

Mano paskyros:
Facebook:
Twitter:
Instagram:
Snapchat: misiunasaivaras

Myliu jus visus :)

Senas Kanalas:


Jei domina reklama ar noras dirbti kartu
Misiunas970@gmail.com

Sveiki visi, čia Aivaras, tikiuosi jus vis dar nepasidavėte, nes svajonės pačios neišsipildo, patikėkite manimi, toliau kartu judam į prieki ir vienas kito nepaliekam!!

Ačiū, tau.

"GYGJTYT"

#Portugalija #ad

Umidigi,giveaway,konkursas,phone,telefonas,new,ad,LTU,Lietuva,Vlogas,Blogas,Vlog,Blog,Lithuania,vaikinas,meile,laime,Aivaras,Ukmergė,Motyvacija,pasikalbėjimai,Lietuvis,tv,4k,hd,storytime,žaidimai,pramogos,alex,lietus,bėgimas,universitetas,erasmus,programa,Portugalija,porto,maistas,food,parduotuvės,batai,samsung,presenter,

Yorum Gönder

0 Yorumlar