Advertisement

MOJA KOLEKCJA FILIŻANEK☕💐~

MOJA KOLEKCJA FILIŻANEK☕💐~ ⋆ ˚。⋆୨୧˚ROZWIŃ MNIE˚୨୧⋆。˚ ⋆

Hejka! Uwielbiam prowansalskie klimaty oraz przede wszystkim Shabby chic. 💐 Mam zamiłowanie do bieli, motywów kwiatowych i pasteli charakterystycznych dla tego stylu, dlatego też urządziłam sobie taki pokój, który jest pełen takich romantycznych dekoracji. W tym filmie pokażę Wam moją kolekcję uroczych filiżanek Shabby Chic. ☕ Mam nadzieję że się Wam spodoba! Pozdrawiam!

༺♡༻
JAK WYGLĄDA MÓJ POKÓJ?:


ENGLISH HOME HAUL:

HEP5 VLOG:

⋆ ˚。⋆୨୧˚MOJE SOCIAL MEDIA˚୨୧⋆。˚ ⋆
~ INSTAGRAM: @nayenneee
~ TIKTOK: @nayenneee
~ FACEBOOK:
~ GRUPA WIDZÓW:

teacup,shabby chic,styl angielski,french provincial,nayenne,nanami,dainty diaries,mymelody,sanrio,mamiko,aga grzelak,grzelak,japanazjadam,gonciarz,ja ci dam japonia,filizanki,english h,

Yorum Gönder

0 Yorumlar