Advertisement

Proboha Furries! - Agraelův Merch je doslova Všude!

Proboha Furries! - Agraelův Merch je doslova Všude! Připravil jsem si pro Vás Sestřih, jak Agrael reaguje na DaxteraFurry!..

DaxterFurry udělal fotku s Merchem Agraela a dal to na Reddit!..



Agrael měl takovou radost, že to sdílel na Instagramu!..

Pak Agrael reagoval na další Memesky!..

Meme na který Agrael reagoval, ale neukázal ho a já to zapomněl přidat do videa - Agraelus :D Další show voláááá :D :D



Poté Agrael reagoval na Meme - Vojtovy vztahy se sousedy :)



Meme má Copyright a tak jsem to do videa nemohl dát celé..

BONUS - Agraelův FAIL v GTA San Andreas! - BOOM!..

Doufám že se Vám to bude líbit.

Přeji příjemnou zábavu.

Záznam Streamu -

Outro Song -

Email - wartamer.youtube@seznam.cz

Odkaz na streamera -





Můžete mu zanechat Follow nebo Subscribe, určitě bude moc rád.

FanPage

Facebook Agraela -

Facebook můj -

PC Setup -

Ultra Graphics Settings on GTX 1070 (Gainward)
CPU: Intel Xeon E3-1231v3
RAM: 16GB Ram [Crucial Ballistix Sport 8GB (4x4GB) DDR3 1600 CL9]

Můžete mě podpořit -

Pokud se vám video líbilo dejte LIKE nebo napište do komentářů :)

Proboha Furries! - Agraelův Merch je doslova Všude!,Proboha Furries,Agraelův Merch,Agraelův Merch je doslova Všude!,Agraelův FAIL v GTA San Andreas! - BOOM,Agraelův FAIL v GTA San Andreas,Agraelův FAIL,Agrael reaguje na DaxteraFurry,DaxterFurry udělal fotku s Merchem Agraela a dal to na Reddit,Agrael měl takovou radost,Meme Review Agraelus,Agraelus,Agrael reagoval na další Memesky,Show Jana Krause Agraelus,Agrael reagoval na Meme,Agraelova Reakce,Best of Agraelus,

Yorum Gönder

0 Yorumlar