Advertisement

Nasi Kukus Sedap & Murah! RM6 Dapat Portion Macam Ini 😱

Nasi Kukus Sedap & Murah! RM6 Dapat Portion Macam Ini 😱 Beli T-Shirt Padu Beb - www.padubebmerch.com

Nasi Kukus Malaya Ayam Cincang tidak pernah mengecewakan aku. Setiap kali datang maintain je rasanya. Dari nasi kukus dia, sampailah ke ayam goreng cincang dan kuah gulainya.

Satu bungkus tu harganya RM6. Kalau tambah ayam macam yang aku ambik dalam video ni kena tambah sikitlah harganya. Air pun banyak variasi kat sini dari Sirap Laici, Bandung, Leleh, KAsturi Laici, Kelapa Laici, Teh Hijau Leleh dan banyak lagi.

Cawangan yang ada di dalam video ni merupakan cawangan yang telah dipindahkan dari Taman Puchong Permai. Tempat lama tu dah takde dah. Lokasi sekarang ni terletak bersebelahan Lokas Makana dan berhadapan pangsapuri Melur.

Satu lagi yang best pasal diorang ni, mereka beroperasi selama 24 jam setiap hari takde cuti beb. Padu tak padu la kan. So kalau korang nak sahur ke (ganti puasa nantikan) boelh la datang makan kat sini atau tapau bawak balik.

#PaduBebBros #NasiKukusMalaya #FoodReview

padu beb,nasi kukus malaya ayam cincang,aliff syukri,syedot asmr,isaac osman,food review,makanan,tourist,travel,malaysian food,must visit,

Yorum Gönder

0 Yorumlar