Advertisement

Glance House 🏠 Bernolákovo 💰 Opustený bytový dom 🏡 Ivan Donoval 💰 Urbex Dokument

Glance House 🏠 Bernolákovo 💰 Opustený bytový dom 🏡 Ivan Donoval 💰 Urbex Dokument Bytový dom Glance House v Bernolákove stojí už viac ako 10 rokov bez povšimnutia. Stavba storočia je prázdna a chátra.

www.IVANDONOVAL.eu - Podpor ma. Napíš mi.







Posledných pár rokov sa pokúšam zaznamenať opustené a zaujímavé miesta na Slovensku.

Netušil som, že budem mať tak veľa práce, stále objavujem ďalšie miesta.

Dúfam ,že sa Vám moja tvorba bude páčiť a radi sa na moj kanál vrátite.

--------------------------------

Nezabudni sa prihlásiť na ODBER.

--------------------------------

- Youtube Komununita:





- Facebook stránka:





- Hudbu vytvoril Marcelito Recinsky.



- Ak máte informácie o niečom zaujímavom kludne mi napíšte



- Najlepší urbex -

Ivan Donoval,Donoval,Ivan,Ivan Urbex,urbex,urban exploration,prieskum,preskumavacka,opustene,opustena budova,dobrodruh,najlepsi urbex prieskumnik,urbex slovensko,urbex slovakia,najlepsi urbex,sukromny pozemok,dokument sk,dokumentarny film,najlepsi dokument,na cestach,Průzkum,Kočner,Glance house,kauza glance house,Bernolákovo,Urbex Bratislava,Holubi dom,Kocner,Podvod bernolakovo,podvod,opusteny bytovy dom,opusteny panelak,

Yorum Gönder

0 Yorumlar