Advertisement

Majo - 'Nie Wspominaj' (BraKe Blend)

Majo - 'Nie Wspominaj' (BraKe Blend) BraKe na instagram:
Majo na instagram:

#majo #nadal #cie #kocham #wspomnienia #lovesong #sad

tekst:

Ty nie wspominaj aj aj aj Ty nie wspominaj aj aj aj x2

Pamiętam to lato Pamiętam te zime
zabrałaś mi koszulke mówiłaś moje imie
mieliśmy osiemnaście marzyliśmy o hajsie
i jak do tego wracać to boli jeszcze bardziej
teraz powiedz aj aj aj Ty nie wspominaj aj aj
teraz powiedz aj aj aj ty nie wspominaj aj aj
młody byłem głupi kochałem Cię jak wariat
i chciałem pisać listy a co innego z rana
i dalej tylko tak tak nasza jest ta prawda
i dalej tylko tak tak a wszystko wróci prawda
I sama nigdy i przyszłaś wtedy w nocy
byliśmy tam razem a z nami papierosy

Ty nie wspominaj aj aj aj Ty nie wspominaj aj aj aj x2

hip hop,rap,smutek,depresja,kali,bezczel,bol,samotnosci,kocham,love,milosc,pezet,bedoes,planbe,kartky,sie skonczyl,koszmar,minionego,lata,brake,szusty,voodoo,kjn,remix,zeus,planet anm,skor,bonson,tesknie,nie chce,edzio,piekielny,nie ma cie,obok,huczuhucz,chok,wyjatkowa,najpiekniejsza,noc,na doła,nostalgia,taco,hemingway,quebonafide,nowosc,2019,lofi,beat,xxxtentacion,lil peep,smutne,piosenka,płacz,nie zostawiaj,nie odchodz,

Yorum Gönder

0 Yorumlar