Advertisement

IK ZIT VAST IN EEN MINECRAFT RUIMTESCHIP!!

IK ZIT VAST IN EEN MINECRAFT RUIMTESCHIP!! Ik moet ontsnappen in Minecraft!

Volg mij op:
★ Instagram:


Kanaal ROEDIE: www.youtube.com/roedie


Mijn naam is Jamie. Verder word ik ook wel James en of Jaim genoemd. Combineer deze namen en het wordt Jaimzy.




Bedankt voor het kijken!

#Minecraft #Subscribe

jaimzy,jaimzy minecraft,roedie,roediementair,buurman roedie,minecraft,minecraft nederlands,minecraft survival,minecraft memes,memes,gaming,gaming nl,spelletje,funny,nederlands,game,nl,minecraft nederlands survival,gameplay,minecraft pro,villagers,jaimy,dutch,nederland,minecraft meme,minecraft raid,funny minecraft,minecraft 1.14,meloen,pompoen,survival,diamonds,minecraft exp farm,minecraft redstone,minecraft escape room,

Yorum Gönder

0 Yorumlar